Obchodní podmínky

1) ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Toto jsou obchodní podmínky platné pro nakupování v internetovém obchodě www.u-barborky.cz, jehož provozovatelem je firma Leika s.r.o. sídlem Italská 896, 38301 Prachaticee. Upravují se zde práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků.

2) OBJEDNÁVKA
Objednávka se zadává elektronicky. Je platná pouze v případě vyplnění všech povinných údajů. Zároveň se zadání objednávky volí zákazník způsob platby a typ přepravy.

 

3) CENY
Uvedené ceny jsou maloobchodní včetně DPH 21%. Ceny jsou aktuální, platné v den zadání objednávky. 
Velkoobchodní ceník zasíláme po domluvě přes e-mail. Minimální hodnota velkoobchodního nákupu je 2000 Kč. K této velkoobchodní objednávce je nutné zaslat IČO firmy, popřípadě živnostenský list.

 

4) PLATEBNÍ PODMÍNKY
Zboží lze hradit:
- hotově v podnikové prodejně na adrese Poštovní 119, 38301 Prachatice
- dobírkou při převzetí zboží od dopravce

 

5) TYPY A CENY DOPRAVY

Zboží lze odebrat:
- osobně v podnikové prodejně na adrese Poštovní 119, 38301 Prachatice
- zasláním - dopravce Česká pošta - platba na dobírku - poštovné a balné 120 Kč, při nákupu nad 2000 Kč poštovné a balné zdarma (pro velkoobchodníky - poštovné zdarma nad 5000 Kč)

 

6) VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zákazník má dle zákona právo nákup si do čtrnácti dnů rozmyslet. Zboží v tomto případě vrátí osobně, po předchozí telefonické domluvě v podnikové prodejně na adrese prodávajícího. Zde mu též bude v hotovosti zpět vrácena částka uhrazená za zboží. Částka uhrazená za poštovné a balné se zpět nevrací.

 

7) DODACÍ LHŮTA
Objednávku vyřizujeme zpravidla do sedmi dnů. Pokud nelze objednávku v tomto termínu splnit, domluvíme  se zákazníkem náhradní termín, a to bezprostředně po obdržení objednávky

 

8) REKLAMACE
V případě, že zákazník obdrží poškozený balíček, je třeba na místě sepsat s přepravcem záznam o škodě. Tento nejpozději do sedmi dnů předloží prodávajícímu, a ten mu na jeho základě pošle nové zboží. Bez tohoto záznamu nelze reklamaci uplatnit. Reklamaci vůči přepravci vyřídí prodávající.

V případě reklamace z jiného důvodu si zákazník vyžádá u prodávajícího reklamační formulář. Tento vyplněný zašle prodávajícímu společně s reklamovaným zbožím. Prodávající reklamaci posoudí a ve lhůtě třiceti dnů vyřídí.

 

9) ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ
Odesláním objednávky stvrzuje zákazník, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a v plném znění s nimi souhlasí. Obchodní podmínky jsou platné v tomto znění v den odeslání elektronické objednávky.